هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها

یاد و خاطره 6000 شهید استان قم به ویژه شهدای ماموریت شمال غرب سال 90 گرامی باد

هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها

یاد و خاطره 6000 شهید استان قم به ویژه شهدای ماموریت شمال غرب سال 90 گرامی باد

هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها

در راستای منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز، اعضاء هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها بر آن شدیم تا تمام تلاش خود را جهت محقق شدن صحبت های ایشان انجام دهیم و قدمی هرچند کوچک در راه اعتلای فرهنگ برداریم. امیدواریم به لطف امام زمان(عج) و خون پاک شهدا و دعای شما عزیزان در این مهم موفق باشیم. از این که افتخار دادید و از وب ما دیدن فرمودید متشکریم.

پیوندهای روزانه

شهید روح ا..شکارچی

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ق.ظ

شهید روح ا... شکارچی

روح الله همان طور که از نامش هم پیداست، بچه انقلاب است؛ متولد 57. اصالتاً اهل فردو بود. همان روستایی که به برکت شهدایش که بیشترین شهدای روستایی در کل کشور است، خار چشم دشمنان است و از آن واهمه دارند. پسرش محمدمهدی پنج ساله است.
پدرش می گوید؛ وقتی دنیا آمد نیت کردم نامش را بگذارم روح الله. بعضی ها ما را می ترساندند و می گفتند برایت دردسر می شود. رفتم ثبت احوال. مامور ثبت احوال گفت اسم بچه تان را چه می خواهی بگذاری؟ گفتم
روح الله. خوشحال شد. او هم انقلابی بود.
خانواده شکارچی سه پسر دارند و روح الله پسر دوم آنهاست. محمد علی -پدر روح الله- با صلابت می گوید؛ همه خانواده ما آماده شهادت هستند. وقتی خبرش رسید، رفتم به مادر و خانمش گفتم: اگر
99 درصد احتمال مجروحیت و یک درصد شهادت روح الله باشد، کدامش را می خواهید؟
مادرش گفت: من با شهادتش مشکلی ندارم. فقط می خواهم پیکرش را برایم بیاورند. علیرضا آسنجرانی که سال های متمادی همرزم وی بوده می گوید؛ در برگزاری مراسم و یادواره شهدا همیشه پیشقدم بود. در فردو داشتند جای تابلو شهدا را آماده می کردند که او چند جا بیشتر آماده کرد. بچه ها بهش گفتند اینها اضافه است. گفت؛ می دانم اما پر می شود. یکی اش هم مال من است.
یک بار در منطقه با قاطعیت گفت که من صد و پنجمین شهید فردو می شوم. بچه ها خندیدند و به شوخی گذشت. قبل از او یکی دیگر از بچه های لشگر در شمالغرب شهید شد و روح الله شد صد و ششمین شهید فردو.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی