هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها

یاد و خاطره 6000 شهید استان قم به ویژه شهدای ماموریت شمال غرب سال 90 گرامی باد

هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها

یاد و خاطره 6000 شهید استان قم به ویژه شهدای ماموریت شمال غرب سال 90 گرامی باد

هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها

در راستای منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز، اعضاء هیئت زوارالزهرا سلام الله علیها بر آن شدیم تا تمام تلاش خود را جهت محقق شدن صحبت های ایشان انجام دهیم و قدمی هرچند کوچک در راه اعتلای فرهنگ برداریم. امیدواریم به لطف امام زمان(عج) و خون پاک شهدا و دعای شما عزیزان در این مهم موفق باشیم. از این که افتخار دادید و از وب ما دیدن فرمودید متشکریم.

پیوندهای روزانه

اردوی تفریحی سد کبار

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ


به همت هیئت زوارالزهرا(س) اردوی تفریحی سد کبار با حضور خانواده های محترم شهدای شمالغرب برگزار گردید.  این مراسم که با حضور خانوادهای شهیدان موسوی نژاد، عاصمی، شکارچی،شهروز، صحرایی،خبیر،جمراسی و سلیمانی و تعدادی از خانواده های اعضاء هیئت برگزار شد.

در این مراسم برنامه های متنوعی برای خانواده ها از قبیل قایق سواری، دارت و تیراندازی و... در نظر گرفته شده بود. در پایان این برنامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت فرزند شهید موسوی نژاد اقامه گردید و در ادامه مراسم برنامه خاطره گویی توسط یکی از همرزمان این شهیدان صورت گرفت و در پایان مراسم با قرائت دعای توسل با نوای گرم مداح اهلبیت روح ا... برزه کار به پایان پذیرفت.

شما می توانید تصاویر مربوط به این برنامه را در ادامه مطالب مشاهده نماید و پیشنهادهای خود را جهت بهتر برگزار شدن مراسمات ارسال نماییید.


























نظرات  (۲)

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۲ سید ابراهیم فرح بخشیان

بسمی تعالی

با سلام

گروهی از کاربران شرکت بیان سایتی را با عنوان هزاران شارژ تاسیس نموده اند که در زمینه مسابقات از طریق نظر سنجی فعالیت می کنند.

لطفا در این نظر سنجی شرکت کرده تا در قرعه کشی هزاران شارژ ما قرار بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بیایید:

http://etelaat.blog.ir

دنیای مجاهدان دنیای زمین و آب و خاک نیست . از زلالی آب و عمق آن بپرس در برابر شهیدان ما چقدر حقیر است . از آبی آسمان بپرس که ستاره های شبش چقدر در برابر ستاره های آسمان ازلی شهیدان کم فروغ است و اگر دل بدهند و نگاهشان را لحظه ای به تماشای صورت سید مهمان کنند دنیا را به همه کوچکیش در جلوینگاه حقیقت بین ظاهر می شود . برادر وبلاگت عالی بود و عالی تر خواهد شد چون بر سفره شهیدان وزیر پرچم مادرشان نشسته اید خسته نباشید
پاسخ:
ارادت داریم با تشکر از حمایت های جنابعالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی